بهترین طبیعت گردی در بهترین کشورهای جهان
نوشته شده توسط : admin

کشورهای چین و هند علاوه بر برخی رودخانه ها، دریاچه ها و کوه های معروف، دارای تعداد زیادی آبشار زیبا نیز می باشند. این آبشارها هر ساله هزاران بازدید کننده را به خود جلب می کنند. برای آشنایی با بهترین آبشارهای چین و هند با ما همراه باشید.

آبشار هوانگ گوشو (Huangguoshu) در گوییژو چین

آبشار هوانگ گوشو (Huangguoshu) در گوییژو چین بزرگترین آبشار چین است که در رودخانه باییشوی Baishui (白水河) واقع شده است. این یکی از آبشارهای معمولی و دیدنی در جهان و از بهترین جاذبه های گردشگری چین است. آبشار هوانگ گوشو (Huangguoshu) در گوییژو چین 67 متر ارتفاع دارد و 83.3 متر عرض آن است. یک غار طبیعی در صخره پشت آبشار که به طور طبیعی شکل گرفته واقع شده است که نام آن (Shuilian Dong یا غار پرده آب) می باشد.

 

بهترین طبیعت ها از نظر خبرگزاری مهر

 

آبشار نوهکالیکای (Nohkalikai) هندوستان

آبشار نوهکالیکای (Nohkalikai) هندوستان یکی از بلندترین آبشارهای هند است. این منطقه در نزدیکی Cherrapunji، یکی از مرطوب ترین مکان های روی زمین واقع شده است. آبشار نوهکالیکای (Nohkalikai) هندوستان سومین آبشار مرتفع در هند با ارتفاع 340 متر می باشد.

 

آبشار هیور (Hivre) در گوا هندوستان

آبشار هیور (Hivre) در گوا هندوستان به عنوان یکی از آبشارهای محبوب جهان می باشد که دوستداران طبیعت و گردشگران تور گوا را به خود جلب می کند. این آبشار بیشتر اوقات مورد بازدید مردم محلی و گردشگران تور هند قرار می گیرد و در طول تعطیلات آخر هفته شلوغ می شود.





:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری, چین, گوا, هند ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: